Selamat Datang ..Ahlan wasahlan kepada anda yang budiman

Sedekah Penangkis Bala

Assalamualaikum para pengunjung yang saya hormati lagi kasihi,
Terima kasih atas kesudian anda yang budiman kerana sudi melawat laman blog saya. Jika anda terjumpa sesuatu yang baik yang boleh dikongsikan,saya mengizinkan dan jika terdapat paparan /tulisan /karya saya yang kurang berrmutu mahupun kurang berkesan...tinggalkan saja.

Selamat tinggal Ramadhan dan Doaku

Syukran ya Allah...Ramadhan kali ini Engkau telah mengizinkan hambaMu ini untuk khatam 30 juzuk .Alhamdulillah.Rasa bersyukur atas rahmat dan nikmatMU.Semuga Engkau mempertemukan hambaMu yang lemah ini dengan Ramadhan yang akan datang,Insyaallah.Berkatilah hidup ini dan sentiasalah Engkau memberi pertunjuk jalan ya Allah.Amin.

Khamis, 3 Jun 2010

Keyakinan dan kekuatan


Kecemerlangan hidup adalah datangnya dari kekuatan hati yang telah Allah anugerahkan kepada hambaNya.Untuk mencapai kecemerlangan ini bukan hanya diputar pada hujung lidah mahu pun diligatkan dalam kotak fikiran.Malah lebih dari tu.Kita seharusnya memanfaatkan setiap anugerah ini agar terserlah erti kecemerlangan.

Kekuatan hati tidak akan wujud tanpa keyakinan dan kesungguhan pada kekuasaan Tuhan.Keyakinan mendorong kepada satu permohonan yakni 'DOA".Doa merupakan satu senjata atau kunci bagi memperolehi kekuatan yang luar biasa.

Keyakinan hati:Ummi Nur

4 ulasan:

  1. tahniah k.yah..seronok tan mun dah panai menah blog eh

    BalasPadam
  2. tkasih...syg mak mo jauk kedaw,ikah mei keban gak bak mubik tan idea ih.japan bak langsung.katah ih...banuh mei gak tcapai.syukurlah..idak bak tului kak yah ..alah ji cerita,kisah.sajak...jelous tan dudeng to kik..panai mak ji lo idu.salam keman kamiks semuah.

    BalasPadam
  3. Nice Umi'..... (^_^)
    I like it...

    BalasPadam
  4. tahniah mak yah...akhirnya tercapai hasrat mak yah mok ada blog...Lia n family semua chat, cuma skang nih tgh bz molah p'siapan hari besar Syikin..

    BalasPadam